dR_t0ts ^o^
120912
I will remember this date forever!!!

Alhamdulillah afte 3 trials weyhh!! Syukur Allah atas rezeki dan nikmatmu..
Kesimpulan dari segalanya adelah buatlah setiap benda dengan niat dan semangat yang betul.. Berusaha dan tawakal lepas tu doa banyak2:)

Muka pagi ni dengan susah payah..dan dan lah pagi ni pulak la kan nk keracunan makanan.. Dengan cirit 7 kali muntah 2 kali mmg aku dah lembik habeh dah! 

Mungkin aku terlampau nebes kot smp mcm tu skali.. Haha! Mmg semlm dada aku tachycardia dari siang sampai malam.. Makan xlalu.. Tdoq xlena.. Mandi xbrapa bersih.. Debarannya dasat!

Syukur syukur syukur:)
Ramai menanti result positif from aku haha!
Mak ayah amok ateh atam sayangbucuk n all best n good frens.. Finally aku boleh bawak semua ni jalan2 pusing Malaysia!

Okeh siti nk dtg amik aku.. Dpt lesen dan makan free seminggu haha!

Ps : mari pujuk ayah beli kereta.. Second hand pon jadik lah!:)
0 Responses