dR_t0ts ^o^
cak!=)
nampak ade tak ciri ciri nak jadik seorang doctor aku ni?


takde ape nak cakap sangat pon haha!
cuma mahu kata:

aku semakin malas..uwarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

aku semakin terbawa dengan drama hidup..tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

aku semakin lost tract study aku..nehiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

aku semakin basi..choihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

tet tet..tet tet..
tiba tiba aku dapat wuts app from shalu..katanya : toiek,harini aku malas..jom la tido..esok kita jadik rajin & dont lost tract anymore..ahh chinchah! hi-5!

yes..itu diaa..
mungkin kami terlalu rapat sampai bila aku malas dia pun turut malas..
i heart you,shalu!mwacks~

1145 malam! syaitttt..ini tabule jadik..
aku perlu beradu now!

ps: semoga besok akan lebih baik dari hari ini..amin!=)



Labels: edit post
0 Responses