dR_t0ts ^o^
mini c0oper!
yeahh ini impian aku sejak aku sekolah menengah
haha! aku tengok cite hape tah pastu nampak kereta mini neh dan terus jadek meroyan!
and lucky me sebab i-roki juga berminat


ekceli impian i-roki adelah subaru
tapi aku rase bile die tengok aku terkinja kinja nak jugak keta mini neh lalu dia pun layan jelah aku hahaha aku menang lagik yeshhh beybeyh!>.<


kereta mini impian aku & i-roki neh perlu dilaksanakan jugak
sebab kalau tak dapat keta mini neh kami takmo kawen lagik
hahahahaha! 
menyampah nya lah ayat aku tu kan?


tapi bila aku tenung balik keta mini neh
tenung keta mini eh bukan mamat panas meletup dalam tu
cuba kau tengok keta mini ni?
comel sungguh!
macam i-roki aku tu


aku tenung lagik
okeh!
keputusan muktamad
i-roki, kita kena dapat ini satu sebelom kita kahwen
bia takde hantaran lain janji dapat ini
inilah impian aku setelah 25 tahun aku hidup tak pernah ade impian dahsyat dahsyat macam neh!
okeh impian aku paling dahsyat adelah aku nak kawen dengan awal ashaari!
panggggggg! ya i-roki telah penampo muka aku sebab gatai sangat!


jadik untuk tanak dapat penampo free dari i-roki baik aku pasang impian lain
iaitu memiliki kerete mini ini sebelum aku dah tak anak dara hahaha!


pon pon pon pon pon pon!
kereta kecilku berbunyi
kereta kecik warna merah 
boleh di bawak ke tempat kerja!


ps: aku dah mula terbayang dan berangan bila aku pegi keja dengan naik keta mini neh..heh heh heh..sure aku akan nampak macho gila beb!
so ini lah mesti!
2 Responses
  1. sayasukakaya Says:

    kalau dh beli nanti kena bg mus pinjam sehari k.... serius nie...hahah


  2. dR_t0ts ^o^ Says:

    hahaha..takleh pinjam boleh tumpang ja
    nanti mus dok seblah ja
    nadia bawak pi ronda penang!>.<