dR_t0ts ^o^
piat?
ape tu? lepat? piat telinga?
piat tu dalam bahasa Rusia..dalam bahasa Melayu piat itu adalah lima


kenapa lima?
hahaha sebab tahun 2012 nih aku dah dua puluh lima!
ok toiek gila..
toksah mengarut
baik kau kembali ke pangkal jalan eh!
panggggg *sekali lagik i-roki penampo aku*
cis!


lima di sini adelah hostel lima
4 tahun aku hidup di hostel lima bukan di kaki lima heh!
masa second sem first year dulu aku telah berhijrah ke hostel lima
penghijrahan yang aku rasa berbaloi sebab macam macam daaa
dan kalu aku tak berhijrah mungkin aku bukan aku sekarang
hahahhahahhahha!


ok ini adalah post terakhir aku untuk hari ini ye anak anak
memang hari ni aku dah set kepala otak aku nak tulis blog blog banyak banyak sebab lepas neh aku dah busy..aku nak kena pegi shooting sana sini..busy sungguh jadik diva neh!


ok loser baik kau diam!*aku cakap dalam hati untuk diri aku*
aku takde lah nak merapik apa pon
just sebab mereka inilah aku telah berubah menjadik aku yang aku ni
kalau tak hidup aku macam terumbang ambing
biasa lah culture shock datang negara orang puteh neh
dan di sebabkan mereka inilah aku rasa hidup aku bermakna 4 tahun aku di hostel lima ^-^


syukur Allah bagi kesempatan untuk aku dapat kawan baik macam ni kat Rusia ni
cuma bila aku dah tahun lima aku pindah & meninggalkan mereka di hostel lima
ya semua berkenaan dengan lima
mintak mintak lah aku dapat lima untuk semua papers final aku nanti..amin..haha!


eh sape dorg yang dah tolong aku berhijrah tu?
jum aku kenalkan kat korang sape yang ada masa aku berhijrah dulu ^-^


 haha aku nak jugak interframe muka aku masa aku tahun empat
masa neh aku bajet bibir aku ala ala angelina jolie
bluwekk muntahhh sekarang!

 ini kak ryna
yah kami dua punya 2 rahsia yang besar
hanya aku yang tahu macam mana dia dulu
dan hanya dia yang tahu macam mana aku dlu
Alhamdulillah sekarang hidup kami dah ok
tau tak aku bangga dpt kak ryna neh as kawan baik
dia lawa dia kaya dia baik dia rajin dia pandai masak
pakej yang lengkap kan?
untung abg azri dapat dia as a wife=)


 ini feel..
dia neh nampak garang tapi bila dah kenal dia bukan garang tapi bajet macho!
hahaha




 ini ayam!
omg memang sesuai sangat lah nama tu bagi dia
mulut dia pun macam ayam
tengok lah muka dia tu pun dah macam ayam dah aku tengok
hiii ini junior aku yang aku kira macam adik sendiri dah=)
dengan dia sama jugak macam kak ryna kami bole share semua benda
ya pix ni paling aku sayang sebab aku susah nak dapat amik pix dengan ayam neh!
sabau ajeleee


kak ryna & feel yang best
mereka dah grad dan tinggalkan aku kat sini dengan 1001 kenangan manis dan pahit
aku taktau lah kalau dorg ade bace post ni sebab dorg dah jadik dokter pun
kalau dorg ade bace
aku mahu cakap dua benda
terima kasih banyak banyak jasa korang tak terbalas
aku sayang korang ketat ketat takmau lepas!^-^

yep! 
inilah orang nya yang banyak tolong aku masa aku susah masa aku senang masa aku jatuh masa aku kat atas masa aku kat bawah
kita semua ni susah senang sama sama
bukan lah maksod aku takde orang lain yang dah tolong aku
tapi bagi aku mereka ini banyak berjasa
jasa yang super besa dan tak tau lah aku mampu balas atau tidak
plus aku dah pandai masak pun sebab dorg ni jugak lah yabedabeduuuuuuuu

cuma di saat saat akhir dorg di Rusia aku telah bhijrah ke hostel pertama
dan aku tak berapa berminat dengan pertama
cinta pertama tahun pertama adalah benda tak best

aku harap hubungan kami akan kekal abadi sampai mati sampai syurga!^-^

ps: aku upload pix kat tempat yang same je sebab aku amat malas nak edit pix kat tempat lain so korang layan ajelah eh!
pss: ari ni je aku da buat 5 post! ya aku rasa aku da mereng sawan biol tahniah!
Labels: edit post
4 Responses
  1. aril afzan Says:

    yeah... gud job! cerita yg menarik~ =) give me piat!


  2. dR_t0ts ^o^ Says:

    yeah! pyat pyat ur telinga!>.<


  3. aril afzan Says:

    suke cerita ni... ada kisahnye yg tersendri n bermakna... semoga persahabatan itu kekal sampai bile2...


  4. dR_t0ts ^o^ Says:

    tengkiu sayang=)
    amin..harap2 mcm tu la..
    ngeeeeee ^.^