dR_t0ts ^o^
aku tengah menunggu ketibaan jeep untuk ke moscow neh! haha!
ouh petang nanti flight aku ke italy jam 530 petang booyehh~


first landing aku adalah MILAN!!
kiranya malam pertama aku di italy jatuh pada malam jumaat dan di Milan!
hoyehhhhhhhhh ^-^


ouh aku harap semuanya akan selamat sejahtera
harap kami semua akan okeh okeh jew


actually italy adalah tempat yang aku idamkan untuk honeymoon aku
tapi since kawan2 rapat aku ajak ke sini untuk final year
aku on ajelah..wooohooo~


tapi yang xbrape bestnye di saat neh adelah jpa xmasokkan gaji lagik
duit untuk berjalan adalah cukup2 aje
ouhh demmmmmm..


okeh sudah 5.55 pagi aku pergi bersiap cun cun
kan nak ngorat mamat italy yang super slurp tu
hahahahahaahaha! *pangg bertubi tubi dari i-roki*


okeh people..got to go
ciao ciao~
Labels: edit post
0 Responses