dR_t0ts ^o^
BISMILLAHHIRAHMANIRRAHIM ^-^

yepp! ini adalah pertama kali aku nak meniaga untuk mencarik rezeki!
haha ayat aku kelihatan memualkan
wutever loser!

aku bagai tak percaya bila aku buat iklan neh & post kan fb!
omg aku akan meniaga woi!
aku ingat macam mana orang kutuk masakan aku dolu dolu
but now aku dah boleh meniaga

aku akan cuba buat sebaik mungkin
and kalu berjaya mungkin boleh cuba kali kedua
dan mula lah aku pasang angan angan mat jenin!

duduk di bumi orang ni pasti buat kita semua rindu and lebih menghargai tanah air
itulah aku
lepas datang sini baru ngidam nak makan itu ini
and now aku dah bole masak satu itu ini
hoyehhhh! >_<

aku buat bisnes neh bersama bff aku : shaliny manikam
haha dia dah bising suruh aku sebut pasal dia kat blog aku
okeh ada cerita pasal shaliny manikan & i-roki
nanti nanti aku cerita okeh?

harap harap bisnes kami kali neh laku lah
amin!

so kawan kawan adik adik nizhnianz
mari sokong kami dengan membeli nasik kandaq penang mai!

perut kenyang suka hati
hati suka otak geliga
otak geliga badan gumbira
badan gumbira hidup bahagia!
\(^.^)/
Labels: edit post
8 Responses
  1. aril afzan Says:

    ok la tu da pandai memasak, nnti bley masuk hell kitchen....huhu


  2. dR_t0ts ^o^ Says:

    takmo...firstly nak lawan mama..haha!
    b takmo beli ke nasik kandaq ayg yg telah meletup2 mcm bunga api ni?>.<


  3. Eyn Says:

    nak balik Penang mkn nasi kandaq oit! =p


  4. dR_t0ts ^o^ Says:

    haha.. takyah susah2 der
    aku da hebat masak..kalah mamak kot!

    nak pesan sebungkuih ka?>.<


  5. Eyn Says:

    hakhakhak! pesan tak mau..free aku nak der!


  6. dR_t0ts ^o^ Says:

    mau free buat sindrik eh bro!

    aku nak kumpoi duit nak beli mini copper okeh!
    nanti aku juai murtabak plak
    haha!


  7. Eyn Says:

    kidikuts! mini cooper..mini cooper gak!..gitar eden jangan lupe oit!! =p

    hang jejak Malaya bila?? exactly date??


  8. dR_t0ts ^o^ Says:

    hahahaha tak lupa aih!
    btw baju yg adiahkan tu aku xdpt agik kot
    sadis gila!!

    aku pon xsure exact date bila babe
    nanti dah tau aku roger
    hahaha awat?
    hang nk mai jempot aku eh? >"<