dR_t0ts ^o^
=) start a day with a schmile & end a day with a laugh =D
korang sehat? alhamdulillah harini aku makin sehat..selera pon makin ade..semangat pon kembali membara..alhamdulillah hidung penyek aku ni dah tak berair2 dah..ouh really thanx untuk seorang sahabat,cik fawah aaachinchah..

aku ingat lagik malam rabu tu kepala aku tiba tiba panas gile,badan aku menggigil kuat dan mata aku berpinau2..aku kol shal tapi die da tido..aku xtau nak kol sape tibe2 aku tingat fawah aachincha..nasib dia belum tido..

dia dtg bawak ubat terbaik dlm dunia: FABRON=)
pastu die rendam towel dalam air asam jawa yg superb tu..dan demah kepala aku..pastu dia urut2 kepala aku..pastu dia cakap dia nak teman aku tido..ouh aku baru sedar rupanya aku kesunyian xde sape nak teman..haha!(ayat poyo!boo tots!)

sumpah mase tu aku rendukan rumah..terus homesick aku..teringat mak aku yang akan urut kepala aku kalau aku sakit mcm tu..berair mata aku..mase tu aku rase fawah aaachinchah lah heroin yang paling best dalam hidup aku..i-roki pon kalah mase tu(of kos la sbb i-roki kan hero!)..hahaha>.<

kita cakap2 pastu aku pon xsedar bile aku tertdo..yang pasti malam tu aku xleh tdoq sangat..asek terjaga je..tp alhamdulillah pagi tu kepala aku dah ringan sikit..demam da kebah sikit.dan yg paling bes..hinguih dah hilang^-^

terima kaseh Allah..terima kaseh fawah! 
aku kena belanja fawah aachinchah neh! sebab dia aachinchah so aku kene la blanje die sushi aaachinchah jugak..heee..

okeh..sudah..hentikan nak heboh pasal demam panas yg siapa2 pon bole dpt..
ps: ekceli aku nak cakap yg aku sangat bersyukur n berterima kaseh kepade fawah aachinchah je sbb aku sangat amat terharu T^T

okeh..kenape tajuk aku carino?
haaa carino neh dalam italian language bermaksod:cute atau comel! ^O^

aku tak puas hati kalau buat blog tapi xde gambaq..ekceli aku nak post pasal fawah aaachincha tp tiba tiba aku jumpa pix comel neh mase aku jenjalan kat italy..
jom usha usha~
 haaa..comel kan daging tu? die cop gambar beruang sbb itu daging beruang
daging neh of kos la xhalal..so bole snap pix ajela..suke la beruang tu..kiut!
 haaaaa gabak kan? aku memang carik pon nutella neh kat pasaraya kat italy sebab banyak gile kedai2 gelato(ice cream) yang akan tayang nutella besaq gabak tapi aku xjumpa pon
kalu aku jumpa memang aku beli satu bawak balik..huh xpuas hati!
ok,nampak sangat aku kena pi Italia again!>.<
 pacik yang super kiut!
mase tu ktorg tgh berpenat lelah nak carik mane la menara senget Pisa neh..tibe2 aku toleh kanan..aku nampak punyelahhh maha lepak pcik neh dok berileks bace newspaper kat dalam taman..hamboih pacik...siap terangkat sebelah kaki tu..cayalah!calit sket~
haaaa..ini aksi paling kiut kat sekeliling menara senget Pisa tu..kalau korang dok tepi dan tengok gelagat2 manusia yg super banyak & aksi dorg yang bermacam tu memang xleh nak cakap ape laa..sure korang geleng2 kepala & tersenyum sbb comel comel je sume orang..aku suka yang neh..sbb mamat yang tertonggeng2 tu ekceli nak snap pix awek die..tp tgk la die pulak yang over kan?:P
 comelnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aku mini cooper idaman aku ni kan?:p


 ouh aku xtau la kenapa semua bnd kat italy neh comel2 sangat neh..kat sini mini cooper,vespa,skuter memang bersepah lah wa cakap lu! gile bapak sentap jalan2 tepi jalan pastu tengok jalan jem & lebih 70% kat jalan raya jem tu adelah mini copper n vespa..gila sentap oi! aku nak jugak satu~
 ouh ini comel sebab ada nama aku kat situ..haha!
nadia & awal ashaari!:p
 ini comel bagi aku sebab aku berjaya snap pix bulan & bintang ni dalam train!haha!
memang betol ayah aku cakap..kalau ade bulan mesti akan ade satu bintang yg dekat ngn die..bintang satu tu la kawan baik si bulan tu..carino!^-^

hahaha..pix neh aku baru je lepas curik kat beautiful nara..super carino eh?
okeh aku bukan peminat yusry..tp aku suke tengok lisa surihani yang kiut tu..aku suka cara dia..tak gedik pastu suara die gagah! aku tengok die mesti aku aku teringat mek siti..muke besa tapi badan cikeding..haha!
okeh aku suke pix neh sebab aksi slumber dorg neh...tgk lah dayang2 sekeliling dorg pon kiut..nice pix pengantin baru moga kekal ke anak cucu=)

pss: Allah,permudahkanlah jodohku & hidupku..amin!^-^
Labels: edit post
0 Responses