dR_t0ts ^o^
aku adalah seorang pencinta bunga matahari ^-^
aku tak minat bunga! aku cuma boleh terima bunga ini je dalam hidup aku
bagi aku bunga ni lawa..kaler dia terang..dia kembang mekar seolah2 semangat yang kuat..bright & yellow..itulah yg aku rasa bila aku nampak bunga neh..dan otomatik aku akan senyum lebar2 sebab bagi aku lawa sangat.


its 8.30 pm dan aku dah meta
penat satu hari neh..
kol mak ayah..kol makcik2 aku..kol bakal mak mentua aku..kakak aku..dan i-roki
lepas tu study..lepas tu post pasal milan & venice..
mata aku dah kenyit2 menandakan dia penat dan mahu rehat!


aku nak post pasal keajaiban ekceli..
aku xtau lah kenapa..setiap kali lepas aku dengar suara mak ayah,mcik2 aku dan bakal mak mentua aku..aku akan rasa semangat..otomatik hati aku rasa tenang..rasa senang..kepala rasa ringan..kalau aku tgh down tahap hardcore pon lepas dgr suara mereka ini aku rasa bahagia..hilang semua kepenatan dan kesedihan..dan tiba2 aku rasa biru sebab sayu rendu akan kampung halamanku..tsk tsk~


ajaib bukan hubangan darah itu? yep! air dicincang tak akan putus=)


ps: arini aku dapat berita gumbira & lucu.. aku telah dilantik untuk menjadi ratu masa nizhniy game nanti..haha! life getting awesome is it?^-^


ciao senor e senorita~
0 Responses