dR_t0ts ^o^
a very good morning & assalammualaikum!^-^
ouh dah 3 hari xupdate apepe kan? 
ahh life aku dah start busy..ahh chinchah!


aku tengah cycle internal med dengan ilya gregorovich yang ketot tp comel tu..okeh maybe orang laki pendek2 neh comel n nakal kot..ok i-roki,dont get over excited okeh!>_<
but i miss petrov..i think he is more adorable..haha!


okeh..dont waste any minute more..
baik aku update pasal trip italy aku tuh..
kalau x asyik xsenang duduk je...jom jom jomsssssssssssss~


 okeh..ini permulaan nya..
kami amik train from florence utk sampai kat pisa neh
lame jugak train tu..dalam sejam lebih..
aduh memanglah piza tu makanan ruji orang italy neh
toleh kanan kiri atas bawah mesti ade kedai piza..
tapi piza dorg memang super meletup la bro..slurp!
 jalan punya jalan..tadaaa sampai pon kat menara sengat yang digembar gemburkan neh!
lawa!=)
haa jangan main2 korang..lame kot mase yg diamik utk buat si sengat neh..200 tahun!
 ha inilah peringkat2 yg dibuat before menara ni siap sepenuhnya..
okeh..aku kagum sbb even die senget tapi die kukuh!
this one is better than eiffel tower yang romantik tp hanya besi buruk>_<
 ha..memang senget kan?
 dia nampak macam pagoda je ekceli kan?
memang beribu umat manusia ok..even weekdays pon ramai orang
& macam2 lah aksi semua orang kat sini
yang paling popular: nak cium,nak tolak & nak tendang..
kelakar je bile tgk kiri kanan semua tgh semangat gile beraksi utk dpt hasil yg walla!
 inilah sign yang xde orang pon nak pedulik haha!
org yg buat sign pon mcm terpakse je buat..kecik gile kat bawah tu..sapelah yg nak perasan..
ahh kalau perasan pon,takde orang pedulik :p
ouh..ini lah kereta polis yang selalu berlegar2 kat area pisa neh ha
dorg akan tiup wisel & marah la sape yg dok pijak rumput kat situ
mula2 orang blah la..tapi 2 minit lepas tu masuk pijak rumput balik pastu lagik setgh jam dtg balik polizia neh..
hahaha..aku rase baik lah polizia neh balek je..
ngabehkan boreh aje dok lepak situ nk marah2 org pijak rumput tu
 ha..lepas dah 3 jam lebih ktorg lepak kat pisa tu..dah panas terik dan perut dah macam2 bunyi dah yang keluaq tu..kami pon dah menggelipit nak carik kedai makan..
alhamdulillah jumpa satu yang halal & murah& konyang!
lepas tu kami pegi carik ole ole nak bagi orang n diri sendiri
kat sini memang murah n kat sini lah kami borong ole ole paling banyak=)


okeh..nak la jugak aku update aksi2 aku bersama menara senget ni kan? hihi..
ade banyak lagik tp ini je yang aku rase aku paling suke..haha!

whoaa ada masa ada rezeki..aku nak datang sini lagik!^-^
Labels: edit post
0 Responses