dR_t0ts ^o^
d0bri utra aka selamat pagi! ^-^
ouh hari ini hati aku rasa berbunga bunga mahu senyum selebar lebar alam dan terbang ke awan biru.ok aku tengah dikerumuni awan awan cinta..haha!


life is perfect when u know how to appreciate it every moment rite?
ditemani secawan coffee buatan aku sendiri(aku dah pandai bancuh sendiri bro!)
dirindui oleh sang pencinta setia
dilentokkan dengan hotfm dan lagu lagu kegemaran
disogokkan dengan hati yang riang gembira


ouh aku terjumpa ini di muka buku:)
15 ways to make relationship working well 


1) love each other
2) dont lie
3) keep communication open
4) stay with
5) when u got hurt, just forgive & forget
6) never talk about break-ups
7) never say 'its ok' if it is not.
8) forget about pride
9) dont talk about your stupid dumb-ass ex
10) dont compare your past to your present.
11) give & take process
12) be aware of his/her feeling
13) when u had a fight,dont let the day past without being fine
14) if u say sorry,mean it
15) dont be the perfect one,be the right one.


its so true but since i love no.17 so i want to make it 17 ways to make relationship working:)
16) love each other because of Allah 
17) have a responsibility


aku dan i-roki pada pendapat aku kita ada hubungan yang sehat
syukur Allah temukan aku dan i-roki
kita selalu bertelagah tapi alhamdulillah kita tahu how to handle(even aku akan jerit dan nangis macam gila,as usual bluwek)
tapi dia yang cool dan memahami telah berjaya ubah aku sikit demi sikit
yep sikit sikit lama lama jadik bukit
bila kita hepi,kita bole cakap everything
tak ade yang tipu tak ade yang curang
kita sama sama pegang pada satu prinsip : yang buat sesuatu yang tak baik jangan tipu takut nanti pasangan kita buat jugak tipu jugak dan kita tak tahu lalu terluka.
dengan i-roki,aku rasa bahagia.
syukur Allah sekali lagik,semoga jodoh ini hingga ke syurga.amin ^-^


ps: jangan bercinta jika kau tiada niat untuk menikahinya,berdosa(kata seorang ustaz azhar idrus)


pss: aku dalam proses mengumpul duit dan berjimat untuk ke arah halal itu(=
the best feeling ever is when i can bully i-roki..haha!
Labels: edit post
0 Responses